Heyyo pyqa ! :D Babe , kau chill okay ? His nothing lah so ignore je die Hee Go and find another okay ? Die pun dah taken kan so mcm buang masa je kau obses die Tapi tapi , aku fhm perasaan kau mcm mana Yelahh Dah minat kan so mcm susah lah nk lupakan kan kan ? Yeahhh aku mengerti itu semua dhoo and aku pernah ade kt tempat kauu Tapi aku buat dang je and try to forget him Elehh babe , aku kan ade ? So chillaxx :D Yeahh kau cool kan pyqaa Heee So tcare esuk jumpa ! Whoaaa rindu ni lame gilaa tak jumpe :D Teheee :D Byeee This is my own little thing. I just do whatever I want, not what are people saying. Here I will share my story with you. Hate me? LOL seriously I don't give a damn. You just go fucking die bitch cause haters will gonna be hate :) Thanks for reading this thinggy!
Tuesday, November 9, 2010
Heyyo pyqa ! :D Babe , kau chill okay ? His nothing lah so ignore je die Hee Go and find another okay ? Die pun dah taken kan so mcm buang masa je kau obses die Tapi tapi , aku fhm perasaan kau mcm mana Yelahh Dah minat kan so mcm susah lah nk lupakan kan kan ? Yeahhh aku mengerti itu semua dhoo and aku pernah ade kt tempat kauu Tapi aku buat dang je and try to forget him Elehh babe , aku kan ade ? So chillaxx :D Yeahh kau cool kan pyqaa Heee So tcare esuk jumpa ! Whoaaa rindu ni lame gilaa tak jumpe :D Teheee :D Byeee
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment